Car and Driver обяви Ford Mustang Mach-E за електромобил (EV) на 2021 г. Според изданието Mach-E подобрява много функции, които Tesla за първи път предлага.

"Ако един автомобилен производител е искал да превърне хората от скептици спрямо EV в евангелисти на EV, трудно е да си представим по-добро превозно средство за тази работа от Ford Mustang Mach-E", сочи изданието. "Mach-E има обхват и скорост на зареждане, за да отхвърли най-често срещаните критики за EV, а благодарение на скорошната работа на Electrify America има национална мрежа за зареждане, която прави дългите междудържавни пътувания не просто възможни, но и поносими."

Car and Driver се възхищават от управлението на Mach E, като казват, че "семейният кросоувър е изненадващо неутрален, ако натискате скоростта в завои, а бързото управление поставя Mach-E точно там, където искате". Прегледът също допълва пространството в превозното средство: "Мястото на задните седалки е просторно, а дълбокото багажно отделение е голямо въпреки скосената линия на покрива."

Ford явно е заимствал няколко идеи от Tesla: панорамен фиксиран стъклен покрив, нестандартни дръжки на вратите, вертикално ориентиран централен дисплей. Въпреки че тези акценти не са особено оригинални, Ford успя да накара дизайна на кабината да се почувства свеж, без да прибягва до трикове или да се опитва да пропусне мерки за намаляване на разходите като иновации, както прави Tesla.

Прегледът също така очертава кривата на обучение, необходима за задвижване на модел Y: "И за разлика от, да речем, модел Y, няма нужда от обучение за шофиране на Mach-E. Селекторът на предавките не се удвоява като превключвателя за круиз контрол, както в Тесла."