Френската компания Peugeot представи ново корпоративно лого - 11-то от 1850 година. Първият автомобил с новата емблема ще бъде следващото поколение Peugeot 308 хечбек. Досега популярната в Европа френска марка е правила това 10 пъти за 170 години от своето съществуване.
Новото лого представлява триъгълен щит с лъвска глава и надпис "Peugeot" отгоре. Компанията отбеляза, че новата емблема символизира прехода на марката към следващото ниво на развитие. Според стратегията на новия автомобилен алианс, Stellantis , французите трябва да започнат да произвеждат леки коли, които ще бъдат позиционирани като най-луксозните и технически напреднали в сегмента на масовите автомобили.
Източник: Peugeot
Според Peugeot новото лого, "съчетаващо история и авангарден стил", трябва да "отвори за света френския стил, технологии и елегантност".
Новата емблема на Peugeot ще дебютира на следващото поколение компактен хечбек 308, чиято премиера ще бъде на 18 март. Автомобилът беше забелязана няколко пъти по време на пътни изпитания, но емблемата й винаги бе скрита от камуфлаж.
Peugeot не е единствената марка автомобили, която е променила логото си в последно време. Такива стъпки предприеха известни компании Volkswagen, BMW, Kia, Nissan и General Motors.