Tesla получи 250 000 поръчки за своя първи електропикап Cybertruck. Това написа основателят на компанията Илън Мъск в социалната мрежа Twitter.
Само пет дни след представянето си, електромобилът вече може да се види навсякъде в мрежата. Това е част от модела на Мъск за популяризирането на превозното средство, пише Reuters. Първите 200 000 поръчки бяха регистрирани в понеделник.
Tesla пусна предварителни поръчки за Cybertruck веднага след представянето на колата. Компанията иска от потенциалните купувачи депозит от 100 долара, което означава, че до момента в сметката на Tesla са депозирани 25 милиона долара.
Сумата се връща на хората, които се откажат от покупката на екстравагантния пикап. Тя е и доста по-малка от търсените през 2016 година 1 000 долара за депозирането на седана Model 3.
И от компанията също признават, че не всички поръчки се превръщат в продажби - много вероятно е в крайна сметка част от поръчките да бъдат анулирани и парите да бъдат възстановени на вложителите.
И въпреки по-голямата сума, производителят на електрически автомобили получи 325 000 поръчки за Model 3 през първата седмица след представянето на модела. Сега има вероятност Cybertruck да бие тази цифра. Затова има още два дни.
Franz throws steel ball at Cybertruck window right before launch. Guess we have some improvements to make before production haha. pic.twitter.com/eB0o4tlPoz
— Elon Musk (@elonmusk) November 23, 2019
Иначе Tesla планира да започне производството на камиона около края на 2021 година.
Пикапът, изработен от неръждаема стомана, която се използва за направата на космически ракети, е на цена от 39 900 долара. Той обаче не успя да впечатли Wall Street миналата седмица. Предполага се, че причината за това е гафът със счупените прозорци на пикапа.
При демонстрацията на електромобила неговите бронирани прозорци бяха подложени на тест, който се оказа неуспешен. Вчера Мъск публикува нов клип, на който същият тест преминава успешно.
"Кривата демонстрация" предизвика голяма реакция в мрежата. Според някои анализатори тестът дори е бил по сценарии и много поръчки всъщност се дължат на това.
"Tpyднo e дa ce ĸaжe дaли тoзи eдин cĸaндaлeн мoмeнт cтoи зaд тeзи 200 000 дeпoзитa зa Суbеrtruсk, нo цялoтo дoпълнитeлнo внимaниe пoĸpaй пpoзopцитe cъc cигypнocт нe нaвpeди нa ĸoмпaниятa", каза вчера пред BBC Джecиĸa Koлдyeл oт фиpмaтa зa пpoдaжбa нa aвтoмoбили Еdmundѕ. Нарочно или не, днес това допълнително внимание носи нови 50 000 поръчки за футуристичния електромобил.
шемет
на 27.11.2019 в 17:13:43 #1Честно, паметника пред НДК беше отвратителен, но по-готин от Cybertruck!