Спортният гигант Adidas е генерирала около €350 милиона приходи от продажби само на един свой бранд - обувките с марката Yeezy. Данните са за третото тримесечие и са цитирани от Bloomberg.
Освен успехът на Yeezy от германската компания обявиха, че приходите от продажби от другите нейни предложения са се увеличили с 2% през тримесечието, движени от класически маратонки като Samba и Gazelle.
Източник: Adidas
"Настоящото ни представяне не е достатъчно добро, но от самото начало казвахме, че се нуждаем от време, за да изградим тази фантастична марка и да върнем компанията там, където й е мястото - на върха", заяви главният изпълнителен директор Бьорн Гулден.
Инвеститорите следят все по-внимателно напредъка на Adidas отвъд бизнеса с Yeezy в търсене на знак колко успешни са усилията на изпълнителния директор за връщане на бизнеса на компанията към успеха.
Гулден обеща да ускори тласъка на компанията към нови тенденции и да увеличи производството на серията маратонки Terrace, която включва моделите Sambas, Gazelles и Spezials.
Това даде нов тласък във франчайза Originals на Adidas, който съвпадна с нова рекламна кампания, започнала през септември и насочена към ретро продуктите.
Adidas все още се бори с високите нива на непродадените стоки, особено в САЩ. Именно американският пазар остава и най-голямото предизвикателство за компанията по отношение на продажбите.