Viber, едно от водещите в света приложения за чат съобщения, обявява назначаването на Атанас Райков за генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа.

В момента Viber има повече от 600 милиона уникални потребители в света. Централна и Източна Европа се нарежда в топ три на регионите в света. Разширяването на бизнеса е част от стратегията на Viber за увеличаване и утвърждаване на потребителите си в региона като използва специално разработен маркетинг подход.

„Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото, като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на Viber в региона", заяви Марк Харди, главен маркетингов директор на Viber.

Атанас Райков се присъединява към Viber след 10 години опит, през които той е отговарял за търговската стратегия по отношение на мобилните услуги и услугите с добавена стойност в най-голямата телекомуникационна компания в България. Освен това той има и ключова роля за разрастването и затвърждаването на местната екосистема за стартъп бизнеса в страната - с фокус върху мобилните услуги.

В ролята си на генерален мениджър, Атанас Райков се заема с предизвикателството да разрасне успеха на Viber в Централна и Източна Европа. Първоначално усилията на компанията ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария, водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27-милионната база от потребители в региона.

Като част от стратегията си на взаимодействие с потребителите, Viber постоянно създава нови и развлекателни функции за тях - от разнообразни забавни колекции от дигитални стикери до дискусии в реално време - Public Chats, които дават възможност на потребителите да следят и взаимодействат с известни имена от шоу бизнеса, спорта, музиката и други.

Локализирането на съдържанието е важна част от стратегията за разрастване на компанията. Затова Райков ще работи върху създаването на партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите на местната публика и които да постигнат целта на Viber да предоставя възможност на потребителите си да споделят по най-лесен и достъпен начин положителните моменти в техния живот всеки ден.

„Само за няколко години Viber се утвърди като услуга, благодарение на високото качество продукти, които предлага и като марка с приятелско отношение", заяви Атанас Райков.

„Очаквам да допринеса за увеличаването на популярността на Viber в държавите от Централна и Източна Европа, като работим върху популяризирането на всички функции, които компанията предлага, както и да намеря подходящи партньори, с които да създадем интересни изживявания за местните потребители".