Instagram работи по ново приложение, посветено на пазаруването, твърди технологичното издание The Verge, цитирайки свои източници. Приложението, което може да носи името IG Shopping, ще позволи на потребителите да разглеждат колекции стоки от търговци, които "следват" и да ги закупят директно. Компанията отказва коментар.
Над 25 милиона компании вече имат регистрация в Instagram, а 2 милиона от тях плащат за реклама на платформата. Четири от пет потребителя пък "следват" акаунта на поне една компания.
Instagram започна тестове на функция, която позволява пазаруване, през ноември 2016 година, като я направи достъпна за повече потребители през март на м.г. Компаниите могат да отбелязват отделни продукти в своите постове, позволявайки на потребителите да купуват директно от снимките. Съвсем скоро се очаква това да бъде възможно и от функцията Stories.