Ако Instagram беше самостоятелна компанията, тя вече щеше да струва над $100 милиарда, показват данни на Bloomberg Intelligence. Това означава, че инвестицията на Facebook се е изплатила стократно - компанията на Марк Зукърбърг закупи Instagram през 2012 г. за $1 милиард.
Платформата за споделяне на снимки и видео, която достигна 1 милиард месечни активни потребители по-рано този месец, ще достигне приходи от над $10 милиарда през следващите 12 месеца, казват анализаторите на Bloomberg.
Instagram привлича потребители по-бързо от Facebook и ще надмине 2 милиарда потребители през следващите пет години. А хората, които ползват Instagram, обикновено са по-млади, отколкото тези във Facebook. Това прави платформата по-привлекателна за рекламодателите.
През следващата година Instagram може да отговаря за 16 процента от приходите на групата на Facebook от 10,6% през миналата годинаМиналата седмица Instagram представи своя отговор на YouTube, позволявайки публикуването на видеа до 60 минути в отделна страница, наречена Instagram TV (IGTV).