Компанията майка на Victoria's Secret - L Brands, отчете трето поредно тримесечие на загуби и четвърто поредно на спад на продажбите, след като магазините на модния лидер бяха принудени да затворят врати на фона на пандемията на коронавируса.
Акциите на L Brands паднаха с около 1% след оповестяването на данните, пише CNBC.
Търговецът, който също притежава Bath & Body Works, отчете нетна загуба от 297 милиона долара, или 1,07 долара на акция, в сравнение с печалба от 40,3 милиона долара, или 14 цента на акция, преди година.
Нетните продажби на гиганта намаляха с 37% до 1,65 милиарда долара спрямо 2,63 милиарда долара на годишна база.
Общите продажби на Victoria's Secret паднаха с 46% до 821,5 милиона долара.
Общите продажби на Bath & Body Works пък спаднаха с 18% до 712,7 милиона долара, въпреки че онлайн бизнесът на компанията нарасна с 85%, след като хората започнаха да се запасяват с дезинфектанти за ръце и други козметични и продукти.
L Brands обяви в сряда, че настоящият главен изпълнителен директор Чарлз Макгайган се оттегля. Настоящия финансов изпълнителен директор на L Brands Стюарт Бургерфер временно ще поеме поста на Макгайган.
Компанията посочи и че предвид кризата, се очаква около 250 магазина на Victoria's Secret и PINK в Северна Америка да бъдат затворени перманентно.
На 4 май стана ясно, че L Brands и Sycamore Partners са стигнали до споразумение за прекратяването на сделката за Victoria's Secret. Преди това Sycamore се съгласи да придобие 55% дял в Victoria"s Secret за 525 милиона долара.
Sycamore се опита да прекрати сделката си с L Brands през април, позовавайки се на закриването на магазини и пропуснати наемни плащания по време на пандемията.