Преди години Airbnb се превърна в своеобразна заплаха за традиционната хотелска индустрия. Днес най-голямата верига в сектора е готова със своя отговор.

Международната Marriott потвърди, че ще пусне услуга за наемане на места за настаняване подобно на Airbnb. Тя ще се нарича Homes & Villas, съобщава CNN Business, позовавайки се на информация на The Wall Street Journal.

Платформата ще предлага 2000 луксозни места за настаняване в над 100 града по света. Те ще бъдат управлявани от местни компании, които ще ги отдават под наем.

От веригата твърдят, че ще предлагат услуги с гарантирани удобства, като така ще се конкурират по-скоро с Airbnb Plus, чрез която могат да бъдат наети места от висок клас на едни от най-горещите дестинации.

Marriott оперира общо 7000 места за настаняване, включително марките W Hotels, Ritz-Carlton и Courtyard. Веригата присъства в 130 държави по света и има над 1 милион стаи. Компанията присъства и на пазара в България със "София хотел Балкан", Sense, а в момента строи и първия хотел под своята марка Marriott в столицата.

Наскоро гигантът потвърди, че планира сериозно да стъпи на пазара в Азия. И амбициозните планове на веригата включват отварянето на 300 нови хотела в региона до края на 2020 година като така броят на обектите й там ще се увеличи от 700 до 1000.

В Китай, който е един от най-важните пазари за Marriott, ще бъдат отворени повече от половината от новите хотели. Веригата планира да заложи сериозно още на Индия и Индонезия.

Marriott планира да отвори 300 нови хотела в Азия в следващата година

Веригата, която строи най-високия хотел в София, отваря 300 обекта в Азия до 2020-а

По-голямата част от новите хотели ще бъдат в Китай