Веригата за бързо хранене McDonald's отчете по-високи продажби от очакваното по време на третото тримесечие от финансовата година, пише BBC.
Промените в дейността на компанията, която въведе например целодневни детски менюта и закуски без изкуствени съставки, се отразиха положително върху финансовите резултати на веригата ресторанти за бързо хранене.
Продажбите в глобален мащаб са се увеличили с 3.5 процента през посочения период, което изненада прогнозните оценки на анализаторите с по-високи стойности. Първоначалната оценка за увеличението на продажбите бяха скок с 1.5 на сто.
Преобразуването на дейността на компанията, както и високите продажби пратиха нагоре стойностите на ценните книжа на компанията.
В области като Великобритания, Австралия, Канада и Германия клиентите, закупували от менютата на компанията, са повишили продажбите на предлаганите артикули с 3.3 процента.
Веригата ресторанти за бързо хранене в момента е в процес на обновяване на дейността си, след като страдаше от спад в продажбите.
"Гледайки напред, ние сме фокусирани върху нарастващите продажби и обслужването на повече клиенти, като сме загрижени за краткосрочните предизвикателства на няколко пазара", коментира главният изпълнителен директор на една от най-популярните вериги за бързо хранене Стив Ийстърбрук.