Българската компания за онлайн търсене на работа nPloy от един месец е позициониран и на румънския пазар. От фирмата обявиха за Money.bg, че за този период от време са привлекли над 50 компании и повече от 4600 потребители от северната ни съседка.
Припомняме, че компанията стъпи на румънския пазар през февруари тази година, след инвестиция в размер на €2 милиона, имаща за цел да разшири присъствието на компанията в района на Централна и Източна Европа.
"Вярвам, че нашата платформа ще бъде особено ценна за румънските компании, които искат да разширят своите операции и да останат конкурентоспособни в бързо променящия се бизнес пейзаж", коментира през февруари съоснователят на nPloy Константин Цонев.
Резултатите само след месец на местния пазар показват, че е бил прав.
Плановете на компанията
Към днешна дата платформата за търсене на работа се ползва над 125 000 потребители и над 1000 компани.
От nPloy коментират, че плановете им за натоящата 2023 година включват привличане на над 150 000 нови потребители.
Съоснователят на стартъпа Константин Цонев ни обясни, че компанията е била привлечена от румънския пазар, който освен голям е и силно конкурентен.
"Румънските компании имат нужда от нови подходи, а nPloy е доказано работещо решение за по-бърз и ефективен процес на подбор. По наши данни рекрутърите спестяват около 1,5 часа на ден с nPloy, а талантите смятат, че е 3 пъти по-лесно да кандидатстват благодарение на интуитивния ни модел и удобния интерфейс", подчертава Цонев.
Източник: flickr.com
Истроия на стартъпа и кои компании използват платформата му днес
Платформата за онлайн търсене на работа се използва от над 1000 компании, сред които са SAP, Lidl, BIC, Accenture, Paysafe, Пощенска банка и Cognyte. Сред първите клиенти на компанията в Румъния са TBI Bank, Unicredit Bank, Edenred Digital Center, Avenir Telecom SA и Systematic.
nPloy е български стартъп, създаден в отговор на най-често срещаните проблеми в процеса на търсене на работа, с които се сблъскват и основателите му Константин Цонев и Цветослав Захариев. През 2017 година те завършват образованието си в Шотландия и се завръщат в България в търсене на реализация.
След часове, загубени в преглеждане на неподходящи обяви, разговори и интервюта, те решават, че има и по-лесен начин.
Така през 2018 година стартира мобилно приложение и уеб платформа, в които "умен" алгоритъм намира съвпаденията между кандидати и обяви за работа по модела на приложенията за запознанства.
"Този модел взима предвид широк набор от критерии, включително очаквания за заплата, умения, опит, местоположение и тип работа. Така потребителите виждат само подходящи за опита и изискванията им позиции, а работодателите получават релевантни кандидати", споделят от българската компания.
Тяхното приложение е безплатно за кандидатите и може да бъде изтеглено от App Store и Google Play Store. Компаниите могат да избират между различни абонаменти въз основа на техните нужди, свързани с набирането на персонал, броя на наличните работни места или профила на кандидатите, които търсят.
Абонаментите за nPloy предоставят и услуги за маркетинг и брандинг на работодатели без допълнителни разходи.