В класацията с икономическите показатели на най-големите вериги за търговия на дребно в България Pepco заема челното място по ръст на приходите, съобщиха от компанията. През 2021 година приходите са нараснали с 85 процента до 132 милиона лева, което превръща компанията в една от най-големите в своя сектор у нас.

Търговецът на дребно попада в Топ 10 и по размера на печалбата, която достига 16,3 милиона лева, а по показателя за рентабилност се нарежда на престижното четвърто място с нетен марж от 12,34 процента.

Pepco отваря 13 000 работни места в Европа

Верига с над 70 магазина у нас отваря 13 000 работни места в Европа

Компанията цели да наеме толкова служители в следващите 3 години като част от стратегията ѝ за експанзия на контитента

Магазините на компанията заемат над 1 млн. кв. м търговска площ в цяла Европа.

"Ниските цени са в основата на успеха ни и това е спонтанната оценка на мнозинството от клиентите на веригата (65%), според нашето актуално проучване", коментира Богдан Григориу, който е oпepaтивeн мeниджъp нa Pepco Бългapия.

Той допълва, че темпът на откриване на новите обекти на компанията е от 2 до 6 нови магазина месечно. В същото време на работа у нас не наемат пo oĸoлo 35-40 нoви кадри месечно.

От 2010 година Pepco бележи ръст при броя на служителите от над 1000 процента, като в момента те са около 24 000 в цяла Европа. За последните 10 години веригата увеличи броя на магазините си десетки пъти и навлезе на десетки нови пазари.

През 2022 година новите пазари са Германия и Гърция, а отварянето на първите обекти в Португалия и Босна и Херцеговина е планирано за 2023 година. Така компанията ще разшири своето присъствие до 19 страни на Стария континент.

Pepco - веригата, която открива по 1 нов магазин всяка седмица в България

Веригата, която всяка седмица открива по 1 нов магазин в България

До края на тази годината компанията ще отвори има 60 обекта у нас, а дългосрочната цел са 200