От своя официален старт до днес "Брей!" - собствената марка на Kaufland, е генерирала близо 100 милиона лева оборот. 75% е ръстът за 2024-та в сравнение с 2022 година. Това разкри по време на официално събитие по случай 5-годишнината на бранда Теодора Арапоглу, директор "Маркетинг" в Kaufland България.

Към днешна дата марката обединява 150 продукта в 10 категории. За този период е удвоен броят на българските производители и фермери, с които веригата си партнира (над 55 към 2025-а).

Снимка 712607

Kaufland отчита повишен интерес на българските потребители към родна продукция, поради което през 2025 година планира да увеличи асортимента на "Брей!" с още 17 нови стоки. "Само за 2024 г. ритейлърът отчита ръст от близо 20%, което прави "Брей!" най-бързо развиващата се собствена марка на пазара", допълни още Теодора Арапоглу.

От представените данни стана ясно още, че 2/3 от запитаните клиенти заявяват, че портфолиото съдържа всички търсени от тях типове артикули. 80% от тях са напълно доволни от продуктите "Брей!".

Своята официална премиера направи и 150-ото попълнение в листата на бранда - специално брашно за козунаци "Брей!". С него Kaufland България заявява категоричното си присъствие в сегмента "собствени марки" на родния пазар, а портфолиото на "Брей!" обхваща всички ключови продуктови групи.

"Щастливи сме, че успяхме да представим на нашите клиенти най-новия ни, 150-и артикул под марката "Брей!" - брашно, изключително подходящо за приготвяне на козунаци за предстоящите празници", коментира Кристина Кръстева, ръководител направление "Сухи храни" и прокурист в Kaufland България.

Снимка 712606

Източник: Kaufland България

Месните продукти "Брей!" са с 4-степенен контрол на качеството и притежават международния сертификат за качество TÜV NORD.

Богатият асортимент на марката включва артикули, които са от почти всички продуктови категории - плодове и зеленчуци, месо, колбаси, млечни храни, яйца, хляб, консервирани храни, плодови напитки, вино и захарни изделия.

Сред най-търсените продукти "Брей!" в категорията "Месни и млечни" са кюфтета и кебапчета, кисело мляко, яйца и сирене. В категорията "Пакетирани храни" водачите са лютеница, хляб и мед. От плодовете под собствената марка на най-голям интерес се радват ягоди, малини и червена ябълка, а при зеленчуците - връзка зелен лук, магданоз и къдрава маруля.

Почти 2 милиарда лева инвестиции за 19 години: Kaufland откри първия си обект в ритейл парк у нас и отбеляза рожден ден

Почти 2 милиарда лева инвестиции за 19 години: Kaufland откри първия си обект в ритейл парк у нас и отбеляза рожден ден

Хипермаркетът е част от най-големия подобен проект на Балканите - XOPark Sofia