Паркинг, на който автомобилите на клиентите на Starbucks се паркират от персонала, е само част от екстравагантните екстри, които предлага заведението. Обектът на веригата в Бали, Индонезия изглежда повече като луксозен хотел, отколкото като магазин за кафе.

Известен като Starbucks Dewata Coffee Sanctuary, това е най-големият обект на марката в Югоизточна Азия и е част от поредицата на Starbucks Reserve за по-нестандартни кафенета, пише CNBC.

Открито през януари, заведението има за цел да изненада любителите на кафето и да отдаде дължимото на един от най-големите региони за отглеждане на кафе от марката - Суматра. Затова веригата  изгражда и ферма за кафе в обекта. Тя е първото нещо, което виждат клиентите и се разпростира на площ от 304 квадратни метра.

"Искахме всеки, който посети магазина да има възможност да научи повече за кафето", казва Скот Келър, старши вицепрезидент по развитието и дизайна на магазините на марката в тихоокеанския регион на Азия.

Обектът включва още детска стая, оранжерия и открито пространство, където клиентите могат да разгледат кафените зърна. Има и екрани, на които се излъчват интервюта с местни производители на кафе. Заведението предлага и уроци, от които може да се научи повече за културата на кафето.

Проектът все още не е изцяло завършен, като се очаква при финализирането си той да разполага и с конферентни помещения и ресторант със собствено меню на марката.