Назначаването на служители в най-добрите компании по света определено е сложна процедура.
По време интервютата, чрез които мениджърите подбират своите бъдещи кадри, често срещано явление са странните въпроси, провокиращи творческите способности на кандидатите.
Отговорът на сложните въпроси изисква и сериозна подготовка от страна търсещите нова служба.
Сайтът за работа Glassdoor е мястото, на което се събират отзиви и оценки за 640 000 фирми в 190 страни, като платформата традиционно анализира всички одобрени за интервю въпроси, които кандидатите за работа са споделили на интернет страницата през последните 12 месеца.
Платформата представя запитванията, които са били оценени като "много трудни" или "трудни" от членове на общността и ето някои от тях:
"Как ще обясните какво е автомат за хранителни стоки на някой, който никога не е използвал подобна машина?"
Това е един от трудните въпроси, които компанията Bloomberg L.P. задава на бъдещите си кандидати за позицията анализатор на данни.
"Колко пожарни крана има в окръг Лос Анджелис?
Ако сте решили да ставате софтуерен инженер в Disney Interactive Studios, то със сигурност трябва да помислите върху отговора на този въпрос.
"Ако сегашният Ви работодател организира парти за Вас кои пет думи, които ви описват, ще бъдат написани на тортата?
Това странно запитване е любим въпрос, който мениджърите от модния търговец на дребно Express задават на кандидатите за позицията областен управител.
"С коя историческа личност бихте искали да излезете на вечеря и защо?
Ако искате да работите като стюардеса в PSA Airlines, имайте предвид, че това е един от любимите въпроси на компанията.
"Посочете една марка, която ви описва като човек"
Този въпрос задават мениджърите на Twitter, когато интервюират кандидати за мястото на експерти по бранд стратегии.
"Колко поздравления за рожден ден се пращат през Facebook за един ден?"
Ако можете да отговорите на този въпрос, значи със сигурност сте подходящ за длъжността на оператор по продажби в най-голямата социална мрежа.