Приоритет на BILLA е собственото производство хляб, деликатеси, плодове зеленчуци и свежо месо. За 11-тата си годишнина веригата вади от собствените пекарни специално хлебче - Тартаруга с маслини и микс от подправки.

Собственото производство хляб на веригата заема 90% с рецепти, разработени специално за BILLA.

Има ръст в този сегмент, като най-често се търсят - пълнозърнести, ръжени, специални хлябове с добавки като ленено семе или зеленчуци. Друга промяна е в търсенето на по-малък грамаж хляб, който да се консумира в рамките на едно хранене, съобщават от BILLA.

В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. Към момента компанията е открила в България 85 магазина, 21 от които в столицата.