Веригата магазини "Билла" е отваряла средно по 1 нов обект всеки месец през 2016 година. Това става ясно от отчета на компанията, публикуван в петък.
Тя отчита ръст на брутния оборот с 15.05% спрямо предходната година. Брутните приходи от продажби възлизат на 785 милиона лева.
Компанията е открила и 12 нови магазина, които по собствените й сметки е "повече отколкото трите си основни конкурента, взети заедно".
По този начин търговската марка вече е представена в 37 града с общо 110 магазина, като предстои откриването на 111-я тази седмица в столичния търговски център "Сердика".
Пред вестник "Капитал" управителят на веригата Бойко Сачански посочва, че за тази година са планирани 10 нови магазина.
Заради новите обекти и увеличените обороти BILLA е назначила нови 375 служители, достигайки общо до 4423 заети лица.