Модната компания Fashion Supply даде старт на своята дългосрочна стратегия за растеж на бизнеса с разширяване на производствения си капацитет - в отговор на тенденцията за нарастващо търсене на по-малки серии облекла. Българският производител на мода купи шивашко предприятие в с. Дъбница, Гоце Делчев, като ще инвестира 400 хил. лв. в подобряването на инфраструктурата му и ще разкрие 30 нови работни места, съобщиха от компанията.

"Инвестицията е логична стъпка от нашата дългосрочна бизнес стратегия за производство на малки серии облекла в по-кратки срокове. Това е и естествен ход след очаквания ръст на поръчки от страна на нашите клиенти. Вече инвестирахме в подобряването на инфраструктурата в цеха, като той ще подкрепи и пускането на собствения ни бранд, коментира Димитър Стойков, собственик и главен изпълнителен директор на Fashion Supply.

Скоро нa ВЕАМ пaзapa: Paзвитaта Fashion Supply със стратегия за стабилна доходност

Скоро нa ВЕАМ пaзapa: Paзвитaта Fashion Supply със стратегия за стабилна доходност

Сред сериозните предимства на компанията за инвеститорите е по-голямата стабилност за сметка на по-ниската волатилност

Fashion Supply вече над 10 години успява успешно да се позиционира на международните пазари и да утвърди силни позиции в модния бранш в Нидерландия и Англия. Компанията работи за редица наложени европейски брандове като MS Mode, The Sting, Miss Etam, Terranova и други.

Дружеството е със стабилен растеж в процеса на разработването на собствен бранд и собствен онлайн магазин до края на годината.

Така с разширен капацитет и свой бранд, компанията ще затвори кръга от производството, през доставките, до крайния потребител. Следващата стъпка от бизнес стратегията ще бъде продължение на линията за изцяло автоматизирано производство с инвестицията в машина за дигитален печат.

Fashion Supply излиза на борсата с план за автоматизиране на печата на платове и създаване на нова фабрика

Fashion Supply излиза на борсата с план за автоматизиране на печата на платове и създаване на нова фабрика

Първичното публично предлагане на акции на производителя на облекло ще се състои на 20 юли

Тези стъпки бяха част от инвестиционния план на Fashion Supply при публичното предлагане на пазара за растеж на малки и средни предприятия BEAM, което премина без успех.

"Обясняваме си резултата с нетрадиционния за пазар ВЕАМ сектор, в който оперираме - а именно, модната индустрия. Очевидно това е повлияло на инвеститорите, въпреки нашите стабилни резултати и сигурна перспектива за растеж на европейския пазар. Вероятно нестабилната икономическа ситуация в Европа също има своето отражение. Това няма да попречи на нашите инвестиционни планове", каза Димитър Стойков, който е и основател още на бутилиращата компания за изворна вода "Рилана" и цеха за бутилиране на напитки в кенове Can Supply.

Придобиването на шивашка фабрика е само първата стъпка от бизнес стратегията на Fashion Supply за разрастване на производствения капацитет до 325 000 на месец през 2024-а година и 450 000 броя през 2025-а година.

Fashion Supply е втората компания с IPO на BEAM пазара за 2022

Fashion Supply е втората компания с IPO на BEAM пазара за 2022

Българският производител на мода цели да набере 4 милиона лева капитал

В края на 2022 година предстои Fashion Supply да публикува финансовите си резултати и да затвърди прогнозите в инвестиционната си стратегия. Дружеството планира отново да направи опит за публично предлагане през следващата година.