Германската търговска верига Lidl обяви днес, че пуска ново мобилно приложение за своите клиенти. То се казва Lidl Plus и вече е достъпно както за изтегляне, така и за ползване в магазините. Неговата основна роля ще бъде да предлага специални оферти и отстъпки за клиентите на компанията.

Чрез него ще се предлагат седмични купони за различни еднократни отстъпки, оферти с намаления, както и дигитални скреч карти за изтриване с еднократни награди. Заедно с това приложението ще показва седмичните брошури, полезна информация за най-близкия и посещаван от клиента филиал, както и възможност за съхраняване на дигитална касова бележка.

Именно тя е най-иновативната функционалност за бългаския пазар, която позволява на клиентите да съхраняват касовите бонове за период от 3 години назад, колкото е и стандартната гаранция на нехранителните продукти на "Лидл България". По този начин потребителите лесно ще може да връщат или заменят стоки, или да се възползват от гаранцията, без да се налага да пазят хартиения бон.

Lidl строи трета логистична база в България

Lidl строи трета логистична база в България

Там ще бъдат отворени 250 работни места

"Целта ни е да развиваме приложението във времето, като го адаптираме към навиците за пазаруване на всеки отделен потребител, така че да бъде оптимално полезно и релевантно за него", каза по време на представянето му Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

"Лидл България" са поредната търговска верига у нас, която въвежда програма за лоялност, но и първата, която избира изцяло дигитален канал за нея. Такива имат и други, сред които и "Билла България", която наскоро обяви подмяната на старите карти с нови, включително и в дигитален вариант. От Lidl са избрали обаче да заложат само на електронния формат, с което да спазят политиката си за по-малък пластмасов отпечатък върху природата.