От началото на месеца "Кока-Кола ХБК България" има нов директор "Маркетинг" - Николай Тинков, съобщиха от компанията. До момента той беше портфолио маркетинг мениджър, а сега ще работи за маркетинг развитието на безалкохолния бизнес в сътрудничество с The Coca Cola Company и Monster Energy Company.

Тинков е част от екипа на "Кока-Кола ХБК България" от началото на 2021 г., като първата му позиция е била ръководител на търговския маркетинг.

Той има над 15-годишен опит в бързооборотните стоки, включително в Heineken и Diageo. Магистър е по глобален маркетинг от Университета в Ливърпул и води маркетинг и бизнес курсове в НБУ.

Тинков наследява позицията от Христина Георгиева, която от началото на месец декември заема нова роля с фокус върху развитието на световноизвестни брандове като Schweppes, Kinley и Lurisia за всички 29 пазара в групата Кока-Кола ХБК.