Въпреки или може би точно заради гафа при представянето на новия модел на Tesla - Cybertruck, вече няколко дни колата е гореща тема в социалните мрежи. Няколко компании, включително Lego и Pepsi, също се включиха в нея, като излязоха с шеговити постове по повода.
Производителят на играчки Lego пусна в Twitter своя версия на Cybertruck - пластмасово блокче на четири колела. Коментарът към снимката е, че то е "гарантирано нечупливо". Публикацията е споделена над 21 000 пъти в мрежата.
— LEGO (@LEGO_Group) November 27, 2019
Pepsi също не пропусна тази възможност. В свой пост, озаглавен "Demo day", от производителя на безалкохолни напитки показаха видео, в което тяхно кенче е замеряно с камък. И то остава непокътнато.
Demo day pic.twitter.com/kSFaU1IYzb
— Pepsi (@pepsi) November 22, 2019
Междувременно през тази седмица създателят на Tesla Илън Мъск разкри защо прозорците на първия пикап на компанията Cybertruck се счупиха при показването и тестовете на електромобила. Милиардерът обвинява за това реда, в който се е провела демонстрацията.
Първоначално пикапът е бил ударен със стоманен чук по купето, за да се изпробва бронята на колата. Тестът на пръв поглед бил успешен. Демонстрацията обаче оставила малка незабелязана пукнатина, която впоследствие довела до разхлабване на елемент около прозореца. Това довело до напукването на прозорците със стоманената топка, обяснява Мъск.
Футуристичният автомобил бе представен през миналата седмица в Калифорния, където неговият ъглов дизайн от неръждаема стомана предизвика смесени чувства сред публиката.