Ако искате да печелите шестцифрени суми, докато работите от вкъщи, е добре да се ориентирате за работа в маркетинга.

Пандемията Covid-19 и кризата промениха бизнеса и повече потребители започнаха да пазаруват онлайн. Три години по-късно пазаруването онлайн запазва високите си нива. Едва ли е изненада фактът, че  Дигиталните маркетолози са сред най-бързо развиващите се позиции в САЩ, според LinkedIn.

Очаква се броят на работните места за маркетолозите да нарасне с 6,6% през следващото десетилетие според Бюрото по трудова статистика на САЩ - по-бързо от средното за професиите като цяло.

Уменията, които се заплащат с шестцифрени суми

Някои позиции в маркетинга изискват кандидатите да имат бакалавърска степен, но не е задължително изискване за изграждане на успешна кариера като маркетинг мениджър, който работи дистанционно, разказва CNBC Make it.

Това, което е много по-важно според водещият кариерен експерт от FlexJobs Тони Франа са техническите умения: повечето маркетингови позиции изискват силно разбиране на SEO, анализ на данни и управление на социални медии, наред с други умения.

Пет урока по маркетинг, които можем да научим от Nike

Пет урока по маркетинг, които можем да научим от Nike

Компанията поставя под светлината на прожекторите спортисти, не само продуктите си

Реална обява за работа за продуктов мениджър в Atlassian например включва минимална заплата от 107 000 долара, изисква 5-7 години маркетинг опит, както и сериозни умения за писане, но не включва изискване за образование.

Можете да гледате уроци в YouTube или да вземете онлайн курсове, за да получите сертификат за конкретни умения – Google, например, предлага популярен сертификат за дигитален маркетинг и електронна търговия.

Колкото по-опитен е кандидатът, толкова по-високо миебда очаква да бъде заплатена трудът му. Маркетинговите мениджъри на Freelancer.com взима т до $250 на час.