Ако не беше станал звезда в баскетбола, вероятно Коби Брайънт би имал доста успешна кариера на финансовия пазар.
Доказателство за това е фактът, че бившият играч на Лос Анджелис Лейкърс успя да спечели доходност от 3200% от своя инвестиция в размер на 6 милиона долара.
Става въпрос за вложението на Брайънт в бранда спортни напитки BodyArmor, в който Coca-Cola си "откупи" участие като стана минотарен акционер.
През март 2014 година баскетболистът придоби 10% от акциите на компанията , която днес се изчислява на 200 милиона долара след вложението на Coca-Cola, изчисляват от Rovell, цитирани от Market Watch.
Според анализатора на Walls Fargo Бони Херцог BodyArmor е "една от най-вълнуващите и бързорастящи марки в сегмента на спортните напитки". По нейната оценка за това е перспективна инвестиция на Coca-Cola, която ще й позволи да генерира допълнителен растеж.
Участието на гиганта обаче със сигурност не е добра новина за другия акционер в компанията - конкурентната PepsiCo. Тя обаче е повече от радостна за 39-годишният Брайънт.