Само преди 10 дни новата мобилна игра на Nintendo – Pokemon GO, беше пусната на пазара. За кратко време геймърите полудаха по нея, а японската корпорация успя да увеличи пазарната си цена повече от двойно в рамките само на седмица.

Приложението обаче носи печалба не само за компанията, но и за най-запалените й фенове. Как ли?

Pokemon GO донесе двойно поскъпване на акциите на Nintendo

Pokemon GO донесе двойно поскъпване на акциите на Nintendo

Цената на ценните книжа продължава да върви нагоре

Геймърите, достигнали високи нива в Pokemon GO, продават достъпа до своите акаунти в платформи за онлайн търговия, като eBay и Craiglist за стотици долари, пише Business Insider.

Така например потребител продава профила си, достигнал 18 ниво, за 350 долара, като посочва, че вече е изгубил интерес към играта.

Реалистично погледнато обаче подобна “размяна” не е нещо ново в света на геймърите и беше само въпрос на време това да се случи и с Pokemon GO.