Главният изпълнителен директор на Tesla Илън Мъск най-накрая изпълни обещанието си да пусне в продажба Tesla текила, предаде Reuters. Това се случва две години след като той пусна туит с идеята, а бутилките, които се продават на цена от 250 долара, бяха разпродадени моментално и вече не могат да се поръчват, защото не са на склад.

Алкохолът от агаве, който преди две години беше рекламиран като "Теслакила" (Teslaquila), идва в лъскава бутилка, проектирана като мълния, много по-различна от тази, която Мъск си представяше, когато за пръв път дебютира идеята за текилата.

В началото тя беше възприета като шега, но когато Мъск се опита да запази търговската марка, това породи скандал сред производителите на питието. По това време Мексиканският съвет за регулиране на текила изтъкна, че "търговското наименование "Теслакила" има асоциация с името на питието "текила", което е патентовано."

В отговор на това, предприемачът написа в Twitter: "Ще се борим срещу големите производители на текила." Изглежда, по-малко от две години по-късно неговата борба е била с неуспешен край, защото серията все пак беше представена на пазарите под друго търговско име - Tesla Tequila.

Според уебсайта на Tesla, алкохолът е била достъпна само в избрани щати на САЩ, включително Ню Йорк, Калифорния и Вашингтон. Засега не се посочва дали ще има втора от лимитираната серия.