Повече от 400 високо квалифицирани специалисти ще работят в международния „кол-център" на Българската телекомуникационна компания до края на 2007 г. В момента в една от най-младите структури, наречена „БТК Контакт" за заети близо 180 човека.

Това стана ясно днес по време на официалното откриване на центъра.

Основната дейност на звеното е да създава и управлява международни и национални контактни центрове, които да предоставят висококачествени услуги на клиентите си от цял свят. До момента броят на страните, които се обслужват от оператори на центъра надхвърля 17, като сред тях са Великобритания, Германия, Испания, Италия, Франция, Холандия, Дания, Австрия, Швейцария, САЩ, Канада и др.

Международният контакт център започва реално своята дейност през юни месец 2004 година. Тогава един от международните лидери в паричните преводи MoneyGram International прави задълбочено проучване в над 28 страни и сключва договор с БТК. За нуждите на тази компания, само за 6 седмици БТК изгражда мрежа за световна свързаност и назначава 55 оператори.

Две години след създаването си, международният „кол-център" разполага с най-модерните технически съоръжения за входящи и изходящи обаждания, обслужване на електронна поща, система за разрешаване на проблеми и др.

Бързите темпове на развитие на „БТК Контакт" са доказателство, че екипът притежава необходимите ресурси и мотивация да се превърне в световен лидер в предоставянето на „кол център" услуги", заяви Мартин Щауб, Главен изпълнителен директор на БТК.

„За нас от ключово значение е крайната удовлетвореност на клиентите ни, които са едни от най-бързо развиващите се компании в света", сподели Джон Гладуиш, мениджър на „БТК Контакт". Той допълни, че в момента компанията води преговори с няколко компании, специализирани в областта на информационните технологии, транспорта и финансовите услугите.