Държавната агенция по туризъм пусна клип за България по CNN. Клипът е 45-секунден и показва страната ни като целогодишна туристическа дестинация - с море, ски-туризъм, културно-историческо наследство, СПА-туризъм, винен, бизнес, голф-туризъм и др.
Клипът ще се излъчва общо шест седмици от 5 март до 18 ноември 2007 (две седмици през март, две седмици през юни и две седмици през ноември).
Рекламното време и седмиците са подбрани така, че в по-голямата си част излъчванията да съвпаднат с най-големите международни туристически изложения в света: в Берлин (5-11 март 2007 г.), Москва (19-25 март 2007 г.) и Лондон (29 октомври - 4 ноември, 2007, 12-18 ноември 2007), както и непосредствено преди активния летен сезон (седмиците от 4 до 10 юни 2007 и от 18 до 24 юни 2007).
Рекламната кампания по CNN е една добра възможност за популяризиране на България в световен мащаб и засилване имиджа на страната като модерна целогодишна туристическа дестинация.
Посланието на новия клип на България е „Отворени врати към отворени сърца". В рамките на същата рекламна кампания СNN ще излъчва и 30-секунден клип за България, изработен от CNN "Sights and Sounds" (CNN „Места и звуци").
Излъчването на клипа за България е планирано по различно време в различни програми на телевизионната мрежа. В периода 19 - 25 март, 30 и 45-секундните версии имат общо над 40 излъчвания, разпределени в различни предавания, между които Your world today, World news, World business, CNN today, World sport, Larry King, The daily show и др.