През 2006 БТК АД продължи трансформацията и развитието си в модерна и ориентирана към потребителите телекомуникационна компания. Групата инвестира значителен ресурс и усилия в успешното развитие на GSM оператора си Vivatel, съобщиха от компанията.
Фиксираната мрежа в големи райони от страната беше дигитализирана и модернизирана допълнително благодарение на значителните инвестиции в този процес. БТК постигна бързо развитие на цялостните си операции, увеличи предлагането на широколентов Интернет достъп, въведе стратегически информационни системи и засили дистрибуторската си мрежа.
Усилията БТК АД да се преобразува в ефективна и ориентирана към клиентите телекомуникационна компания ще продължат през 2007 г. Развитието на фиксираната, и по-специално, на мобилната, телефония, както и засилената конкуренция в сектора, както глобално, така и локално, поставят пред БТК нуждата да настройва бизнес модела си към тенденциите в световната телекомуникационна индустрия и местната икономическа среда.
Нарастващият брой телекомуникационни конкуренти и бързото развитие и внедряване на нови технологии, като WiMax, VoIP и UMTS, изискват от БТК да модернизира както бизнес процесите, така и организацията си, за да посрещне адекватно предизвикателствата през 2007 г.
За да бъде БТК АД в състояние да продължи да подобрява качеството на услугите, които предоставя на гражданите и бизнеса, както и за да бъде от максимална полза за българската икономика и общество, горепосочените пазарни развития и инвестиционни нужди правят не само разумно, но и необходимо допълнителното намаляване на персонала на компанията през 2007 г., съобщиха от компанията.
При този процес БТК ще предприеме социално-отговорен подход и ще направи всичко възможно да ограничи загубата на висококвалифициран персонал чрез пренаемане и преквалификация за други позиции в компанията, където това е възможно, като използва структуриран и прозрачен подход при посрещането на социалните и финансови нужди на напускащите.
За да може компанията да посрещне разходите, свързани с горепосоченото намаление на персонала, Бордът на директорите одобри провизия от 10 милиона лева във финансовите отчети на компанията за 2006 г. за свързаните с това намаление компенсации, преквалификация, и програма за предприемачество за напускащите служители.
Компанията информира инвеститорите, че на по-късен етап е възможно да одобри допълнителни провизии за реструктуриране и/или други цели за 2006 г., за което ще информира инвеститорите своевременно.
Яростен
на 30.12.2006 в 22:10:40 #3И сега суперлюбо ще дойде и ще работи за 5000 човека, кво знайте вие!!!! Той рокерите дето откраднаха кученцата хвана като се раздвои, та това ли няма да направи? Суперлюбо скоро ще е единствения нает служител на БТК, ми то други за кво са??? Само пари да взимат. И без друго половин България си спря телефоните при тези зверски такси, другата половина се чуди още, ама и на тях ще им уврат главите. Телефон със жица, тва па кво е - така ще питат неразбиращо младите само след 10-20 години.
Alen
на 30.12.2006 в 16:28:01 #2За какво иде реч,баби?....За "телефонията"ли,дет вика царя!?!?!
Karaman
на 30.12.2006 в 10:24:15 #1Ало, Алоооо! БТК-то ли е? Пичове, ако продължавате да съкращавате хора, кой ще работи ве! Баба ви, Гюрга, ли? Пълни идиоти сте!