Societe Generale Експресбанк с ново име и корпоративна идентичност
Societe Generale Експресбанк е новото име на добре познатата търговска банка, известна до момента като SG Експресбанк. С цялостното изписване, вместо съкращението SG, банката подчертава принадлежността си към френската Societe Generale Group – една от най-големите банкови групи в Европа с 16 милиона клиенти, управляваща 315 милиарда евро. У нас Societe Generale прилага своя над 140-годишен опит и традиции в банкирането и отдаването на лизинг, като предлага висококачествени и иновативни продукти за своите клиенти.
Паралелно с промяната в името, се променя и логото на банката. То е съобразено с нов международен корпоративен стандарт на Societe Generale, който цели унифицирането на запазения знак на банковата група в цял свят, за да бъде по-лесно тя да се идентифицира във всички страни по света.
"Съчетавайки кирилица и латиница в името на банката, ние искахме едновременно да покажем ясно принадлежността си към международната група, като в същото време съхраним българското лице на банката", обясни главният изпълнителен директор на банката Филип Лот. "Нашите клиенти и служителите в банката са много привързани към името Експресбанк, което е известно и се ползва с отличен имидж, затова избрахме да продължим традицията", допълни г-н Лот.
Новото име на банката е част от цялостната комуникационна стратегия за новата корпоративна идентичност на банката. Нейната цел е да затвърди още по-добре ценностите на Societe Generale Експресбанк. Посланието на кампанията, отправено към клиентите на банката, е "Споделяме Вашия свят". Идеята на комуникационната кампания е да демонстрира визията на банката – динамичност, съвременност и близост до клиента. "Нашето дълбоко убеждение е, че само когато сме близо до нашите клиенти, когато разбираме техните грижи, проекти и желания, можем да отговорим на техните очаквания и да бъдем техен партньор", подчерта главният изпълнителен директор г-н Лот.
Рекламната кампания включва телевизионен клип и брендиране на автобуси от градския транспорт в седем български града. Тя е подкрепена и от кампания за вътрешна комуникация, целяща информирането на служителите на Societe Generale Експресбанк.
Творческата концепция и реализацията на кампанията са дело на агенцията за маркетингови комуникации Euro RSCG Sofia. Медиа стратегията и планирането са изработени от MPG (Media Planning Group).
/Фирмена информация/
Архив
/
Societe Generale Експресбанк с ново име и корпоративна идентичност