Производителят на премиум автомобили Volvo Cars, представи концептуален седан S90 Ambience Concept. Триместният автомобил е със специална система, чиято цел е да създава за настроение за пътниците.
Това е първият в индустрията опит за сетивно изживяване на пътуването, което синхронизира визия, звук и аромат, за да зададе нова дефиниция на усещането за лукс в автомобила.
Източник: Volvo
Ambience Concept, който дебютира на Международното автомобилно изложение в Пекин, е базиран на свръх луксозната версия на ексклузивния 3-местен седан S90 Excellence. Той се фокусира върху изживяването на пътниците на задната седалка - те могат да персонализират атмосферата в автомобила чрез интуитивно смартфон приложение, като изберат измежду седем визуални теми от природата, синхронизирани със звук и аромат.
"Концепцията Ambience задава нова дефиниция на лукса, като го пренася отвъд материалното, създавайки автомобил, който се свързва със сетивата ви", обясни Робин Пейдж, главен дизайнер във Volvo Cars.
Източник: Volvo
Прототипът се основава на серийния флагман S90 , но няма дясна предна седалка, която е била изоставена за подобряване на комфорта на задния пътник. С помощта на "интуитивно" мобилно приложение можете да избирате измежду няколко визуални теми, които се показват на тавана на автомобила с помощта на проектор.
Източник: Volvo
Техният списък включва: "Скандинавска гора", "Северно осветление", "Дъжд", "Архипелаг" и "Лебедово езеро". В зависимост от избора на аудиосистемата, Bowers и Wilkins се включват определена музикална тема, а климатичната система ще разпространява в салона един от четирите аромати от парфюмерийната компания Byredo.
Източник: Volvo
Скоро марката Volvo, собственост на китайската Geely, планира да пусне нов седан, предназначен специално за китайския пазар. Миналата година шведската марка за първи път в своята история продаде в Китай повече от 100 хиляди автомобила.
Източник: Volvo