Производителят на премиум автомобили Volvo Cars, представи концептуален седан S90 Ambience Concept. Триместният автомобил е със специална система, чиято цел е да създава за настроение за пътниците.

Това е първият в индустрията опит за сетивно изживяване на пътуването, което синхронизира визия, звук и аромат, за да зададе нова дефиниция на усещането за лукс в автомобила.

Снимка 353305

Източник: Volvo

Ambience Concept, който дебютира на Международното автомобилно изложение в Пекин, е базиран на свръх луксозната версия на ексклузивния 3-местен седан S90 Excellence. Той се фокусира върху изживяването на пътниците на задната седалка - те могат да персонализират атмосферата в автомобила чрез интуитивно смартфон приложение, като изберат измежду седем визуални теми от природата, синхронизирани със звук и аромат.

"Концепцията Ambience задава нова дефиниция на лукса, като го пренася отвъд материалното, създавайки автомобил, който се свързва със сетивата ви", обясни Робин Пейдж, главен дизайнер във Volvo Cars.

Снимка 353302

Източник: Volvo

Прототипът се основава на серийния флагман S90 , но няма дясна предна седалка, която е била изоставена за подобряване на комфорта на задния пътник. С помощта на "интуитивно" мобилно приложение можете да избирате измежду няколко визуални теми, които се показват на тавана на автомобила с помощта на проектор.

Снимка 353306

Източник: Volvo

Техният списък включва: "Скандинавска гора", "Северно осветление", "Дъжд", "Архипелаг" и "Лебедово езеро". В зависимост от избора на аудиосистемата, Bowers и Wilkins се включват определена музикална тема, а климатичната система ще разпространява в салона един от четирите аромати от парфюмерийната компания Byredo.

Снимка 353301

Източник: Volvo

Скоро марката Volvo, собственост на китайската Geely, планира да пусне нов седан, предназначен специално за китайския пазар. Миналата година шведската марка за първи път в своята история продаде в Китай повече от 100 хиляди автомобила.

Снимка 353304

Източник: Volvo