След като автомобилният производителTesla стартира политика за пренасочване на продажбите си онлайн и обяви, че ще закрива физически обекти, компанията започна да намалява и персонала.
Американската производител на електрически автомобили започна второто тримесечие с освобождаването на няколко десетки служители. Те са били предимно от отделите по продажбите в Чикаго, Бруклин и Тампа, пише Bloomberg. От компанията са потвърдили, че са освободили служителите, но не са дали информация колко на брой са били те, както и други детайли.
Политиката на Tesla със затварянето на физически магазини има за цел да спести разходи на автомобилния производител, след като Илън Мъск намали цената на Model 3. Освен това компанията ще пусне на пазара и нови модели, от които Model Y.
Направените съкращения са се отразили най много на отдела "вътрешни продажби". Служителите от него са били ангажирани с допълнителни задачи, като това да канят потенциални клиенти да тестват автомобилите.
А след новата стратегия относно продажбите, тези служители са били ангажирани със съвсем различни дейности от своите задължения. Приемали са входящи обаждания, помагали са с доставките и дори са чистили колите, които трябва да се доставят, става ясно от работещи в компанията, които са признали за ситуацията.
По думите им 20 консултанта и двама мениджъри в отдела по продажби в Тампа научават, че вече няма нужда да ходят на работа предходния ден на обяд.
Предвид направените промени, съкращенията и пренасочването на продажбите онлайн, Tesla все още има екипи по продажби във Фримонт, Калифорния и Лас Вегас.