Независимо от кризата с си дизеловите си мотори, отнесла досега няколко милиарда от джоба на могъщата германска групировка, Volkswagen Group успя да увеличи продажбите си с 3,8% през миналата година.

Излезлият начело в света автомобилен производител за 2016-а успя да реализира 10,3 милиона коли и има намерение да увеличи през тази година още продажбите си с лансирането на свои нови модели.

Става дума за ни повече, ни по-малко от 60 нови модела и модификации от всички марки включени в групировката, пише auto-press.net. 

Volkswagen вече е готов с лансирането на два свои малки хечбека - VW Polo and Seat Ibiza. Tе са развити върху модулната платформа на групировката MQB A0.Това потвърди босът на групировката Матиас Мюлер, говорейки за плановете на Volkswagen Group за близкото й бъдеще.

Сред 60-е нови модела интерес представляват още следващите поколения на VW Touareg и Skoda Yeti. 

Луксозните марки на групата - Porsche, Audi и Bentley, също ще лансират нови поколения на моделите си Porsche Cayenne, Audi A8 и Bentley Continental GT. В стремеж за изчистване на имиджа си, групата набляга върху развитието и лансирането на настроени приятелски към природата модели от които обещава цели десет с електрическо задвижване през тази и следващата година.

Първите два дебюта са за малките модели - новите поколения на Seat Ibiza и "сестричката" й с немски паспорт - VW Polo за които вече беше потвърдено че ще станат по време на международния автосалон в Женева тази пролет.