Много от клиентите на веригата Aldi скоро ще могат да получават доставки на своите покупки. Германската компания пуска услугата в партньорство с Instacart в Атланта, Далас и Лос Анджелис като планът е опцията за доставка по домовете да стартира на 31 август, пише Business Insider.

Това ще позволи на потребителите да правят онлайн поръчки от магазините на Aldi и да получат покупките си в рамките на един час, твърдят от компанията.

Веригата ще пусне услугата в цялата страна, но при условие че пилотната програма пожъне успех, коментира вицепрезидентът по корпоративни продажби на Aldi Скот Патън.

За да насърчи клиентите си, Aldi предлага на купувачите 20 долара отстъпка и безплатна доставка при първите поръчки до 30 септември.

Lidl се готви да разтърси пазара в САЩ

Lidl се готви да разтърси най-големия потребителски пазар в света

Какви са плановете на веригата?

Новото партньорство ще помогне на Aldi да се конкурира по-добре с вериги като Whole Foods, която добави опция за доставка чрез Instacart през миналата година. Чрез услугата веригата ще се опита да надвие и най-големия си съперник в Европа - германската Lidl.

Наскоро веригата започна своето разрастване в най-големия потребителски пазар, като заяви, че ще отвори множество супермаркети в САЩ.

Трудно е обаче да се изчисли какво въздействие ще има новата услуга върху продажбите. Само малка част от клиентите в САЩ редовно поръчват хранителни стоки онлайн.

Само 4% от американците казват, че семействата им пазаруват хранителни стоки през интернет на седмична база.

Понастоящем Aldi има около 1700 магазина в САЩ. Компанията заяви по-рано тази година, че планира да стане третата по големина верига супермаркети в страната до 2022 г. чрез разширяване на обектите си до 2 500 магазина.