Германската верига магазини Lidl планира агресивна експанзия в САЩ, като започне с разкриване на обекти в три щата през следващия месец.

Компанията, която има около 10 000 магазина в Европа, се готви да разшири бизнеса си чрез 20 обекта в Северна Каролина, Вирджиния и Южна Каролина, започвайки от 15 юни, предаде Bloomberg.

Веригата, която се фокусира върху продукти на по-ниски цени, възнамерява да има до 100 магазина по източното крайбрежие до лятото на 2018 година и за целта насочва поглед към локации като Охайо и Тексас.

Междувременно веригата Aldi, която е дългогодишен конкурент на Lidl, влага 1.6 милиарда долара, за да подобри 1300 магазина от обектите, с които разполага компанията в Щатите.

Lidl очаква да окаже конкурентен натиск върху бизнеса с хранителни стоки на фона на ценова война, която беше подхранвана от рекорд на дефлацията заради храните.