Една от най-големите европейски компании в търговията с обувки и други артикули, която е добре позната и на българския пазар, отчита приходи в размер на 2,6 млрд. злоти (607,5 млн. евро) през второто тримесечие на годината. Това съобщиха от полската компания CCC, като отбелязаха, че цифрите показват 7-процентен ръст на годишна база. Приходите на дискаунт веригата HalfPrice са се увеличили с 22% на годишна база. Увеличение, макар по-скромно (2%), отчита и модната група Modivo.
"В асортимента ни се появиха световно разпознаваеми марки, които ни помагат да генерираме добри печалби и да засилим рентабилността си, особено в чужбина", коментира главният изпълнителен директор Дариуш Милек и допълва, че Групата ще продължи да работи активно в тази посока.
Обявената политика по съкращаване на разходите очевидно също дава добри резултати. Именно дисциплината, въведена във всички бизнес направления е в основата на успеха, подчертават от CCC.
Подобрението на финансовите резултати разкрива потенциал за по-нататъшно разширяване в доказани и печеливши направления. "Разполагаме с добри и печеливши бизнес формати, които са се доказали на много пазари. Наше задължение към акционерите е да продължим да ги развиваме. Затова CCC има намерение да продължи с разумното разширяване на дейността си на ключови пазари", разкрива Милек.
CCC Group е сред водещите европейски търговци в областта на модата. Групата разполага с около 90 платформи за електронна търговия и 980 магазина в 23 държави под марките CCC, eobuwie.pl, Modivo и DeeZee, а към края на 2023 година има 15 478 служители. CCC Group е регистрирана на Полската фондова борса от 2004 г.
На българския пазар офлайн продажбите се осъществяват от CCC Shoes Bulgaria EOOD със седалище в София. Компанията има около 20 обекта у нас, освен това продава успешно през онлайн платформите си obuvki.bg, modivo.bg и ccc.eu.