Израелска верига кафенета си е поставила за цел да измести лидера на пазара Starbucks в Русия. От Cofix Group се надяват да привлекат потребителите в страната с по-ниските цени на своите продукти в сравнение с тези на американския им конкурент.

Те смятат, че изгодни цени ще бъдат достатъчно атрактивни за клиентите в руската страна, която в момента се намира в най-тежката си рецесия за последните две десетилетия.

Компанията ще продава всичките си продукти – от кафе, през безалкохолни напитки, до храни; на цена от 50 рубли или 0,80 долара. За сравнение в Москва еспресото на Starbucks е на стойност от 120 рубли, а капучиното – 245 рубли, пише Bloomberg.

“До средата на 2018 година Cofix ще отвори 100 търговски обекта в Русия, като обмисля навлизане и на пазара във Великобритания”, коментира основателят на фирмата Ави Катц.

Веригата е основана през 2013 година, като в момента има 152 кафенета в Израел.

“Компанията избра Русия за първия чуждестранен пазар заради намалелите разходи за наем и по-голямата чувствителност на потребителите към цените на продуктите причинена от високата инфлация”, обяснява Катц.