Каменица отново лидер на българския бирен пазар, достигайки пазарен дял от 31.3% за месец септември по данни на AC Nielsen. Пазарният дял на компанията бележи ръст от ръст от 3,8% в сравнение със септември 2010 г.

През тази година Каменица пусна на пазара 4 нови продукта - Каменица Пшенично, Каменица Фреш Лимон и 6% Тъмно от Каменица, Тъмно от Астика.

Марката Астика вече е с иновативна и уникална за българския  пазар стъклена бутилка от 600 мл, вместо стандартните за пазара 500 мл. Опаковката предлага на консуматора с 20% повече бира на цената на 500 мл. От септември на пазара е и Астика Тъмно - първата тъмна бира в портфолиото на марката.

Пазарният дял на марката Каменица отбелязва ръст с 1% на годишна база по данни на AC Nielsen. Значително нарастване на пазарния си дял с 3,6% отчита и Астика.

„Каменица" реализира и значителни инвестиции в пивоварните си заводи в Пловдив и Хасково. Общата стойност на вложенията през настоящата година възлиза на 18 млн. лв., които са част от инвестираните над 68 млн. лв. през последните четири години. През следващата година планираните инвестиции възлизат на близо 14 млн. лв.