От понеделник (16 май) търговската верига Kaufland ще пусне карта за пазаруване с намаления и бонуси за лоялните си клиенти. 

"Вярваме, че с Kaufland Card значително надграждаме вече познатите лоялни програми за пазаруване у нас. Нашата Kaufland Card е отличима със златния си цвят и е символ на разбирането ни, че картата предлага златни възможности на клиентите ни", каза търговският директор на компанията Ялчин Джем.

"Кауфланд" пуска българска продуктова линия и готви износа ѝ за други пазари

"Кауфланд" пуска българска продуктова линия и готви износа ѝ за други пазари

Серията стартира с 60 продукта на 30 родни производители

Kaufland Card ще предоставя на картодържателите различни предимства като например: седмични оферти, точки за лоялност, купони и игри с награди, а също и касови бележки в дигитална форма. Промоциите, от които ще могат да се възползват притежателите на картата ще бъдат обозначени със син етикет до редовната цена.

Програмата за лоялност на Kaufland България ще стартира с атрактивни предложения, сред които свежи продукти за трапезата, за дома, за бебето и детето, за домашните любимци и козметика.

Всички, регистрирали своята Kaufland Card, ще могат да участват и в специална игра за спечелването на седем автомобила.

Kaufland България е лидер по пазарен дял в търговския сектор у нас. С предлагането на картата компанията предоставя на клиентите си разнообразие от нови възможности, като им помага да пестят, докато пазаруват редовно и същевременно се възползват и от различни придобивки.

Kaufland Card

Картодържателите ще имат възможност да събират точки при редовно пазаруване, които да използват за персонални купони сред различни групи продукти. По този начин след като бъдат натрупани точки хората ще получават безплатно, избрани специално спрямо техните предпочитания продукти. За целта е нужно картата да се сканира на касата при всяко пазаруване в хипермаркет Kaufland, като потребителите ще получават по една точка за всеки 5 лева от сметката си.

Kaufland България инвестира 6 милиона лева за модернизация на магазин във Варна

Kaufland България инвестира 6 милиона лева за модернизация на магазин във Варна

Въвежда и първият food court на веригата

Kaufland Card ще е достъпна в два варианта: 

дигитална карта - в приложението на Kaufland, както и физическа карта - от рециклирана пластмаса със стилен дизайн. Дигиталната карта дава няколко допълнителни предимства, сред които функцията дигитална касова бележка, отразяваща натрупаните отстъпки, използваните купони и всички покупки. Клиентите, които предпочетат дигиталната версия на Kaufland Card, ще могат след покупка да участват и в игри с различни награди чрез "Колелото на наградите". Нейно предимство е, че може и да бъде добавена към потребителските карти в Google Pay. За да се използва дигиталният вариант на Kaufland Card трябва да бъде създаден един водещ профил. През него ще могат да се управляват функционалностите на всички добавени профили. 

Как се активира и използва Kaufland Card

Дигиталната версия на картата се използва чрез приложението на Kaufland България след инсталиране и успешна регистрация. Всеки, който вече има създаден профил в приложението, може да го актуализира и да регистрира своята карта.

Kaufland откри хипермаркет в Петрич за 19 млн. лева

Kaufland откри хипермаркет в Петрич за 19 млн. лева

Обектът е разположен на над 4000 кв. м застроена площ, от които близо 2300 кв. м са търговска площ

Физическата карта ще бъде достъпна след 16 май 2022 г. на "Информация" във всеки хипермаркет на Kaufland, където ще бъдат на разположение листовки със залепени карти. Регистрирането на картата ще става чрез сканиране на QR код на специалните терминали, разположение в хипермаркетите. Картата става валидна веднага след това. Kaufland Card и всички нейни отстъпки могат да се използват при сканиране на специален за целта скенер, разположен на касите в Kaufland. Хората, които разполагат само с физическа карта ще могат да проверяват и активират купоните си на място в магазина чрез специални табла.

Петя Владимирова става член на Управителния съвет на Kaufland България

Петя Владимирова става член на Управителния съвет на Kaufland България

Тя управлява дирекция "Централни отдели" от 2 години и има над 14 години опит в компанията

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. левa.