Kaufland България инвестира 6 млн. лв. в модернизирането на обекта си във варненския квартал Трошево. От стъпването си в морския град компанията е вложила общо 150 млн. лв. и е разкрила близо 500 работни места.

Тази локация на Kaufland е третият магазин на веригата, който преминава през цялостна модернизация от началото на годината. Той се отличава с най-голямата за страната зона с наематели в обектите на компанията, разположена на повече от 1 200 кв. м.

Едно от големите нововъведения в обновения обект е първият food court на веригата. Той е с площ от над 200 кв. м. и предлага на клиентите разнообразие от храни и напитки, прясно приготвени на място. Компанията надгражда своята One Stop Shopping концепция и създава нова атмосфера за пазаруване и прекарване на свободното време.

Разширената зона с наематели ще посрещне посетителите с обновена визия на вече познатите обекти и допълнена с богато разнообразие от продукти и услуги. В хипермаркета беше разкрита първата за обектите на веригата вертикална детска площадка, която предлага на малките посетители различни видове игри и забавления - пързалка, стена, въжета и мрежи за катерене, въжени препятствия и др.

"С тази инвестиция ще предложим още много нови възможности за пазаруване и забавление на жителите и гостите на Варна. Вярвам, че Kaufland вече се е доказала във времето като компания, която цени и развива местните бизнеси и общности. Горди смe да бъдем неизменна част от ежедневието на варненци.", коментира Валтер Волф, главен изпълнителен директор на Kaufland България по време на откриването.

Въведена е нова навигационна система по международен стандарт. Тя е създадена за улеснение на потребителите и включва насочващи табели, цветова схема за по-бърза ориентация и надписи по стените. Пекарната наприемр е преместена по-близо до входа на хипермаркета, нехранителните стоки са в първата част на филиала, а щандът за риба вече е част от обслужващата витрина.

За нуждите на клиентите в обновения хипермаркет има нова "To Go" витрина. В нея стандартният за веригата асортимент е обогатен с още 50 качествени и свежи продукта, удобни за консумация в забързаното ежедневие. Благодарение на модернизацията площта на отдел "Млечни" е разширена, броят на хранителните стоки е увеличен със 100 артикула, а на нехранителните - с 50.

В контекста на политиката за устойчиво развитие на Kaufland хипермаркетът в кв. "Трошево" е оборудван с последно поколение LED осветление, което намалява използването на електроенергия с между 30% и 40% . Мерките за енергийна ефективност на обновените и новооткрити обекти на Kaufland са част от климатичната стратегия на компанията и нейните усилия да намалява въглеродния си отпечатък, за да постигне климатична неутралност до 2025 година.

Модернизацията на хипермаркета е стъпка за затвърждаване на позицията на компанията като важен инвеститор и значим фактор за развитието на пазара. През 2021 г. веригата е инвестирала 16 млн. лв. в модернизирането на 9 от хипермаркетите си в страната, а в края на годината компанията откри първия си хипермаркет в Петрич с близо 80 нови работни места. Целите на Kaufland България за 2022 г. включват както модернизирането на още обекти на веригата, така и разширяването на мрежата ѝ с два нови хипермаркета в София.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.