McDonald's подаде документи за регистрация на 10 търговски марки във виртуалното пространство, предават световните медии, цитирайки пост в социалната мрежа Twitter на Джош Гербен - адвокат по търговските марки и основател на Gerben Intellectual Property.

Той твърди, че на 4 февруари компанията е подала заявка за търговска марка, включваща планове за "виртуален ресторант с реални и виртуални стоки", както и за "виртуален ресторант с доставка до дома и за търговски марки, които да работят в сферата на развлеченията".

Шефът на McDonald's е печелил по почти $1 милион месечно през 2020-а

Шефът на McDonald's е печелил по почти $1 милион месечно през 2020-а

Неговото възнаграждение е било 1189 пъти по-голямо от средното за служителите на компанията

Въз основа на приложението веригата ресторанти ще може да предоставя "мултимедийни файлове за изтегляне", аудио и видео файлове, както и незаменими токени (NFT).

"С появата на новите технологии е обичайно компаниите да подават нови търговски марки, за да гарантират, че защитата е ясна по отношение на новите стоки и услуги, които планират да предлагат. Това каза, от практическа гледна точка, съществуващите търговски марки на McDonald's биха попречили на всеки да отвори McDonald's в метавселената", пише адвокатът.

Влизането на различни компании в метавселената вече не е нещо ново. Марки като Adidas, Prada и Gap също проявиха интерес към продажбата на своите продукти във виртуалното пространство.