Международният гигант в хранителната индустрия Mondelez International изненада "Уолстрийт" с резултатите за приходите и печалбата си за третото тримесечие на годината.
Компанията се похвали със сериозен ръст благодарение на силното търсене на брандовете Oreo и Trident в Европа и Латинска Америка, съобщава Reuters.
Органичните приходи на фирмата, които включват колебанията на валутата, са нараснали с 3,2% в Европа и с 5,4% в Южна Америка през разглеждания период.
От ръководството посочват, че най-добро представяне на Стария континент имат в Германия и Великобритания.
Нетните приходи на Mondelez са нараснали с 81% до 992 милиона долара или до 65 цента на акция.
В България международният лидер има дейност чрез дъщерното си дружество "Монделийз България". То има завод в Своге, където се правят шоколадите "Своге". Техни продукти са още дерестите "Република", бонбони "Сезони" и Suchard.