Световният лидер в модната индустрия H&M отчете пореден ръст на приходите си на пазара у нас.

Резултатите на шведската верига за последната финансова година, приключила през ноември 2016 година, показват повишение с 25% до общо 641 милиона шведски крони или 132,4 милиона лева.

За тримесечието между септември и ноември продажбите на марката в България са нараснали с 22% до 181 милиона шведски крони или 37 милиона лева.

Сериозният ръст в резултатите вероятно ще изкара шведската корпорация на първо място у нас по продажби в сектора.

Най-големият конкурент на H&M не само в глобален мащаб, но и в страната, остава испанският гигант Inditex, под шапката на който влизат марките Zara, Stradivarius, Pull and Bear и други.

За финансовата 2015 година приходите на веригата у нас достигат 91,1 милиона лева.

2016 година се оказва повече от добра за бизнеса на H&M като цяло. Според финансовите резултати производителят е постигнал най-високия си годишен оборот досега, като приходите му са нараснали със 7% до 223 милиарда шведски крони.