Американската верига от хотели Hyatt се превърна в най-голямата международна хотелска верига в България и като брой хотели (7), и като брой легла (повече от 5 000). Припомняме, че преди ден компанията анонсира откриването на четири обновени хотела по българското Черноморие, както и предстоящото откриване на реновиран хотел в Правец те ще бъдат управлявани от местната компания Terra Way Investment Group.
"Интересно, също така е и разнообразието по отношение на типа хотели - градски (Hyatt Regency Sofia), курортен (Hyatt Regency Pravets Resort), морски (Dreams Sunny Beach Resort & SPA, Secrets Sunny Beach Resort & SPA, Alua Helios Bay и AluaSun Helios Beach), предоставяната услуга - само настаняване или всичко включено в цената, както и по отношение на категорията - от три до пет звезди", коментира пред money.bg Лъчезар Тодоров изпълнителен директор Terra Way Investment Group.
Източник: Terra Way Investment Group
В момента Hyatt менажира хотели под общо 24 свои марки, като в България вече са представени 5 от тях.
Потенциалът на българския пазар
България има съществен потенциал за инвестиции в хотелския бизнес във всички негови сектори, категорични са от бранша. Броят на брандираните хотели в София, макар и да се увеличава непрекъснато, е все още несъпоставим с възможностите, а и с общата леглова база. Още по-малък е процентът на брандираните хотели в курортите на Черно море, отбелязват от Terra Tour Service.
"Едновременно с това в България имаме сериозни и добри традиции в туризма, независимо от всички критики и традиционния ни нихилизъм. Това е добре дошло за международните компании, които със сравнително малко усилия, могат да надградят продукта и да предоставят характерното за тях гарантирано качество", подчертава Лъчезар Тодоров.
Големите вериги търсят надеждни партньори в интересните за тях дестинации.
Той допълни, че Terra Way Investment Group се е оказала в изгодната ситуация - да може да предложи прекрасни хотели, с добра история и репутация и на неповторими места.
"Това именно направи сътрудничеството ни с Hyatt International толкова успешно и сравнително бързо. В крайна сметка, наистина, за по-малко от пет години броят на хотелите в България се увеличи от един до седем", отбелязва Лъчезар Тодоров.
Източник: Terra Way Investment Group
Това развитие е подкрепено от сериозни инвестиции. Обичайно те са сметка на компанията - собственик, но случая, Hyatt също участва в многомилионната инвестиция за ребрандиране на хотелите - както на морето, така и в Правец.
След откриването на четирите Черноморски курорта служителите на Hyatt ще нарастнат с около общо 200 души и така през летния сезон компанията ще има почти 1 500 служители.
Припомняме, че в през септември 2022 г. стана ясно, че морските хотели на бившия генерален директор на "Лукойл България" Валентин Златев минават от марката RIU под бранда Hyatt.
Източник: Terra Way Investment Group