Най-голямата верига кафенета в света Starbucks обяви пускането на линия от напитки със зехтин, пише Greek Reporter.
Главният изпълнителен директор Хауърд Шулц поясни, че "неочакваният, кадифен, маслен вкус на зехтина... подобрява кафето".
"За повече от 40 години не мога да си спомня момент във времето, в който съм бил по-развълнуван и по-ентусиазиран", добави той.
Италия ще бъде първата, която ще опита вкуса на Starbucks Oleato, с три напитки, дебютиращи в магазините на Starbucks Италия и четири напитки, пристигащи в Starbucks Reserve Roastery Милано, като скоро подобни напитки ще се появят и на други пазари.
Базираната в Сиатъл компания работи със семейния производител на зехтин Partanna, базиран в Сицилия, за да вдъхне живот на гамата, която включва Oleato Caffè Latte, Oleato Golden Foam Cold Brew и Oleato Iced Shaken Espresso.
След Италия, Starbucks ще започне да представя напитките на избрани места по света, започвайки тази пролет с Южна Калифорния в Съединените щати. По-късно тази година Starbucks Oleato ще дебютира в Япония, Близкия изток и Обединеното кралство.
Компанията залага, че хората ще чуят за иновацията и ще искат да я опитат. И може би защото са чували, че има ползи за здравето от необработения зехтин.
Персонализирането остава ключова стратегия на марката. През последното тримесечие продажбите на модификатори като различни сиропи, сосове и алтернативни млека, са нараснали с 28% на годишна база само в САЩ.
Финансовият директор на Starbucks Рейчъл Руджери каза пред Yahoo Finance, че тези уникални предложения помагат за привличането на клиенти в магазина.
"Част от нашето предложение е да влезете в магазините, защото голяма част от това, което правим, е трудно да се направи у дома. Това е друг начин да се насочите към тази област, да дадете на клиентите причина да влязат в нашите обекти, което е важна причина да се върнат в тях."