След Facebook и Мики Маус е готов да се впусне в метавселената. Това пише Reuters, цитирайки изпълнителния директор на американската развлекателния гигант Walt Disney - Боб Чапек. Той заяви, че компанията планира да изгради огромно метапространство.

Все още не са ясни подробности, но промяната ще бъде осъществена чрез навлизане в света на виртуалините преживявания.

Facebook променя името си на Meta

Facebook променя името си на Meta

Това обяви Зукърбърг в социалната мрежа

Чапек потвърди, че Disney е решена да създаде своя собствена метавселена, предава и Business Insider.

"Нашите усилия до момента са само пролог към времето, в което ще можем да свържем физическия и дигиталния свят още по-тясно, което ще ни позволи да разказваме истории без граници в нашето собствено метапространство на Disney", коментира Чапек.

Той допълва, че очаква с нетърпение създаването на "несравними възможности за потребителите да изпитат всичко, което Disney може да им предложи, независимо къде се намирaт".

Disney е поредната компания, която заявsld намерението си да навлезе в метапространството, след като Facebook се прекръсти на Meta и с това декларира, че основният ѝ фокус ще е бъдещото създаване на виртуална реалност.

Facebook отваря 10 000 нови работни места в ЕС за изграждането на "метавселена"

Facebook отваря 10 000 нови работни места в ЕС за изграждането на "метавселена"

Паралелният свят е отдавнашна мечта на Зукърбърг