Акциите на Snap Inc. се гмурнаха надълбоко, след като компанията обяви, че е утроила загубата си през последното тримесечие, пише The Wall Street Journal. След обявяване на резултатите цената на дяловете се срина с почти 20 процента, като малко по-късно възстанови малка част от стойността си.

Инвеститорите са разочаровани, че компанията не е успяла да увеличи значително и броя на хората, които ползват приложението Snapchat, нито парите, които рекламодателите харчат през платформата.

Снимка 322420

Източник: Yahoo Finance/Google

Откакто Snap стана публична компания през март т.г., разочарованията за Уолстрийт не спират. През третото тримесечие компанията е загубила 443.2 милиона долара - сравнено със 124.2 милиона долара година по-рано.

В конферентен разговор изпълнителният директор Ивън Шпигел заяви, че Snap ще направят основни промени по визията на приложението. Целта е добавянето на нови потребители. През третото тримесечие 4.5 милиона души са си направили регистрация, като общият брой потребители вече достига 178 милиона. Но това е най-бавният растеж в историята на компанията.

Google е предлагала $30 милиарда за Snapchat

Google е предлагала $30 милиарда за Snapchat

Упоритият шеф на Snap обаче отказал

Snap призна още, че преминаването от директна продажба на реклами към модел, базиран на аукционна продажба, се оказва по-трудно от очакваното. Новата система дори е намалила приходите, които компанията получава от реклами, с до 60 процента. А почти всички средства на Snap идват точно от рекламодатели.