Amazon ще се фокусира към засилване на влиянието си в Индия, която се очаква да стане новият пазар, надхвърлил стойност от 1 трилион долара, пише списание Fortune, цитирано от Business Insider.

По думите на Диего Пиацентини, който отговаря за компанията в Европа и Азия, „възможността в Индия е толкова голяма, че може да се измерва в трилиони, не в милиарди”.

По неговите думи главният изпълнителен директор на платформата за онлайн търговия Джеф Безос е готов да инвестира голяма сума, за да спечели по-сериозен дял от индийския пазар. В момента лидер там е местният интернет търговец Flipkart, изчисляван на 15 милиарда долара.

Amazon дори има конкретна идея как да засили влиянието си в Индия. Тъй като там малка част от населението разполага с дебитни и кредитни карти, компанията ще позволи за доставките да се плаща и кеш при получаването им.

Само за изминалата година продажбите на онлайн търговеца са скочили с 250 на сто благодарение на тази опция.