Германският автомобилен концерн Volkswagen, оказал се в центъра на огромния „дизелов скандал” няма да използва знаменития си рекламен слоган "Das Auto" ("Автомобилът”.) в бъдещите си кампании. Това е още едини израз на настъпилите изменения в корпоративната стратегия.
Всяко използване на логото на компанията ще бъде съпровождано само от надпис : "Volkswagen".
Новата рекламна кампания, призвана да възстанови пострадалата репутация на световния автопроизводител е обсъждана миналата седмица на закрита среща, в която са участвали 2 хиляди мениджъри от Volkswagen, отбелязва Reuters.
По думите на едни от сътрудниците на компанията, слоганът "Das Auto", утвърден през 2007 г. в епохата на предишния шеф на концерна - Мартин Винтеркорн, се разглежда от сегашното ръководство като проява на „абсолютизъм”. А в сегашния момент по силата на обстоятелствата компанията следва да демонстрира повече скромност, пояснява представителят на Volkswagen аргументите за смяна на слогана .
Припомняме, Volkswagen бе засегнат силно от разкритията за манипулирането на данни за вредните емисии чрез програмно приложение, позволяващо да се заобиколят строгите екологични норми в САЩ. Разследването излезе извън САЩ и обхвана редица страни от Европа и Азия, като засегна около 11 милиона дизелови автомобили от няколко марки на компанията. За преодоляването на последствията Volkswagen обяви, че е предвидил сумата от 6,7 милиарда евро.