Услугите на летищните хотели са предпочитани най-вече заради удобното им местоположение. Но все по-голяма част от тези хотели искат пътуващите да ги посещават не само заради лесния достъп до тях, пише Тhefloridapost. 

Летищните хотели като Grant Hyatt на международното летище в Сан Франциско примамват клиенти с модерни удобства и пестене на време.

Хотелите на летището са огромен бизнес. Според фирмата за пазарни проучвания SRT, която изучава индустрията, летищните хотели в САЩ са имали по-висока заетост от средната за индустрията през 2019 г. (73,8% срещу 66,1%) - но са таксували с около $12 по-малко на стая.

Според Хенри Хартевелд, президент на фирмата за проучване на пазара на туристически услуги Atmosphere Research, това, което искат клиентите от хотелите на летищата са основните удобства като леснодостъпни електрически контакти, многоезичен персонал в международните хотели и възможност за хранене по всяко време.

Специален транспорт

Едно от най-досадните неща, с които пътуващите се сблъскват, е чакането на летищния транспорт. Hyatt Regency San Francisco Airport инсталира устройства за проследяване на местоположението на своите автобуси, така че гостите да знаят точно кога пристига следващият превоз.

Но хотелите около летищата се справят с този проблем на пътниците дори още по-добре.В столичното летище в Детройт се предоставя възможност на пътуващите директен транспорт до фоайето на хотел Westin с частна линия на летището.

Този вид удобства са осигуряват по-лесно, когато хотелът е собственост на самото летище, какъвто е случаят с хотелът Grant Hyatt на международното летище в Сан Франциско. Hyatt оперира 23 хотела по целия свят, които са свързани физически с терминалите, или са разположени върху територия, собственост на летището.

Опитът има значение

Все по-често пътуващите ценят опита и културата, дори и при кратки посещения. Международното летище Джон Ф. Кенеди в Ню Йорк предлага на гостите авиационна тематика. Дизайнът ги връща в 60-те години на миналия век и носи доза носталгия, а басейнът на покрива има гледка към пистата.

Фоайетата в Grand Hyatt пък са украсени с триизмерни дизайнерски произведения, емблематични фотографии на Bay Area и произведения на изкуството от местни художници. В стаите, с гледка към летището, има бинокли.

Обръща се специално внимание на храненето

Храненето и околната среда вървят ръка за ръка в хотелът Andaz Delhi, при летището в Ню Делхи. Той разполага с денонощно помещение за хранене. Основни елементи в менюто са снимки от фермите, от които се набавят продуктите за ястията.

Нещо повече - гостите могат да персонализират менюто си като си изберат продукти от хладилните витрини по стените. Подобно на фермерски пазар, гостите на хотела, могат да си закупят и продукти или дори да се договорят да посетят някои от фермите.

Обслужване в хотелите

Обслужването в летищните хотели, е също толкова важно, колкото и при тези в центъра на града. Пътниците искат както удобство, така и специално внимание. Възможността да се изпращат заявки за още кърпи например, или да се получават препоръки за ресторант, е от важно значение за удовлетворяването на желанията на гостите. Хотелът World of Hyatt  разполага с приложение, което позволява на пътниците да отправят конкретни заявки преди и по време на престоя си, без да се налага да говорят с някого от служителите по телефона.

Хотелски аромати

Дифузерите могат да повдигнат настроението на гостите в хотелите.  Хотелът на летището в Детройт Westin използва дифузер с аромат на бял чай във фоайетата, а веригата от хотели на Andaz създава специални аромати за всички свои локации. В Andaz Delhi например се усещат нотки на индийски подправки, за да ободрят уморените пътници след дълъг полет.