Facebook е най-посещаваният сайт от българските интернет потребители. Това сочи проучване на MBMD - Институт за маркетинг и социални изследвания.

Следват го Google, Abv.bg и Skype. Други популярни сайтове са: Vbox7.com, Youtube.com и Zamunda.net. Twitter.com не е особено популярен у нас, показва още изследването на MBMD.

Според Мира Радева, въпреки че се повишава възрастта на хората ползващи интернет, глобалната мрежата е най-ползвана от хора на възраст 14-25 години. Интернет печели все нови и нови почитатели, но според радева навлизането на интернет у нас е близо до тавана си.

Най-често хората използват интернет, за да говорят с близки и приятели, след това, за да търсят информация по теми, които ги интересуват. Сърфиращите в глобалната мрежа влизат в нета, за да използват електронна поща, както и да влизат в социалните мрежи.
На 5-то място сред посочените отговори е, че хората ползват интернет, за да четат новините в информационните сайтове.

На въпроса откъде се информирате за случващото у нас и по света 93% са отговорили, че се информират от телевизиите, над 40% от вестниците и над 30% от интернет.

BTV, Nova Tv и БНТ са фаворити след телевизиите, но проучването показва и един интересен факт, увеличава се интересът на зрителите към профилираните медии като National Geographic.

Най-четените вестници са "Труд", "24 часа" и "Телеграф", като става ясно, че нaд 40% от запитаните не четат всекидневници. Работодателите, хората на мениджърски постове, служителите и пенсионерите най-често четат вестници.

Най-четените седмичници са: "Уикенд", "168 часа", „Седмичен (Жълт) Труд", „Шоу", „Трета възраст", „Шок", „Галерия" и „Капитал".